Odpady – ukončení mandátní smlouvy
Informujeme Vás o placení poplatku
„za odpady“od 1.1.2011
Vzhledem k tomu, že v současné době byla ukončena jednání mezi statutárními zástupci Stavebního bytového družstva Havířov a Magistrátu města Havířova týkající se mandátní smlouvy, na jejímž základě zprostředkovávalo družstvo výběr poplatků za odvoz a likvidaci odpadu (dále jen poplatek) pro své klienty, sdělujeme Vám tímto, že
od 1.1.2011 již Stavební bytové družstvo Havířov tuto službu nebude poskytovat a všichni uživatelé jednotek budou poplatek hradit přímo Magistrátu města Havířova.
K ukončení mandátní smlouvy bylo přistoupeno především s ohledem na změnu splatnosti poplatku od 1.1.2011, kterou je nutné přizpůsobit správu poplatků zákonu 280/2009 Sb. (daňový řád), který v plném rozsahu nahrazuje dosavadní právní předpis, a to zákon č. 337/1992 Sb. o správě daní a poplatků, ve znění pozdějších předpisů. S tím souvisí stanovení jednoznačného data splatnosti poplatku tak, aby jej bylo možno řádně vyměřit a vymáhat.
Pro Vás, klienty SBD Havířov, kteří jste doposud tuto službu využívali, nevyplývá z tohoto rozhodnutí žádná povinnost. Veškeré administrativní úkony s tímto krokem spojené upraví správce poplatku /tj. Magistrát města Havířova/ tak, aby poplatek byl naveden v uvedených intencích. Změnu zaznamenáte v tom, že obdržíte do konce letošního roku nové předpisy nájemného (příspěvku na správu společných částí domu) a záloh na plnění spojená s užíváním jednotky, ve kterých již nebude figurovat položka „poplatek – odvoz odpadu“ a které budou platit od 1.1.2011.
V průběhu I. čtvrtletí roku 2011 bude Vám, všem poplatníkům, Magistrátem města Havířova zaslána složenka na úhradu poplatku s určením jeho splatnosti, a to 30.dubna každoročně. Pokud bude kdokoli z Vás následně chtít provést změnu úhrady, poskytnout informace o poplatku, přihlásit nebo odhlásit poplatníka, či nahlásit jakékoliv jiné změny, budete se již obracet výhradně na Magistrát města Havířova – organizační odbor, oddělení správy poplatků, a to na referenty jejichž kontakty uvádíme níže :
Svížalová D. svizalova.dagmar@havirov-city.cz | 596 803 219 |
Szturcová A. szturcova.andrea@havirov-city.cz | 596 803 388 |
Hladká G. DiS. hladka.gabriela@havirov-city.cz | 596 803 207 |
Bálintová R. balintova.renata@havirov-city.cz | 596 803 208 |
Olšar M. olsar.marcel@havirov-city.cz | 596 803 209 |
Bajger Č. Ing bajger.ceslav@havirov-city.cz | 596 803 323 |
Berková E. berkova.eva@havirov-city.cz | 596 803 252 |
Stolarzová H.Ing. stolarzova.hana@havirov-city.cz | 596 803 250 |
Veškeré další informace týkající se poplatku včetně obecně závazné vyhlášky jsou umístěny na webových stránkách města www. havirov-city.cz .
Vyhledávání
Nejnovější články
- Informace k volbám výboru ČS a delegáta a náhradníka delegáta pro nové funkční období 2021 – 2026
- Informace – Magistrát města Havířov
- Směrnice č. 3/2020 – o stanovení úhrad za provádění úkonů družstva pro vlastníky jednotek
- Směrnice č. 2/2020 o stanovení úhrad za provádění úkonů mimo úkony vykonávané nad rámec obvyklé správy užívaných bytů, garáží, nebytových prostor a rodinných domů
- VŘ výzva č. 00013/2020 – Rekonstrukce bytového jádra na ul. Dlouhá třída 111, 736 01 Havířov-Podlesí