Vyúčtování záloh na služby za rok 2019
Dle zpracovaného harmonogramu Stavebního bytového družstva Havířov pro vyúčtování záloh na služby za období 1-12/2019 bude:
1) vyúčtování jednotlivým uživatelům jednotek doručeno do 30.4.2020,
2) období přijetí reklamací vyúčtování od 4.5.2020 do 31.5.2020,
3) odeslání vzniklých přeplatků z vyúčtování služeb do 30.6.2020.
Přeplatky z vyúčtování služeb budou zúčtovány následujícím způsobem:
1) v případě, že uživatel jednotky platí měsíční nájemné a úhrady za plnění spojená s užíváním jednotky (zálohy na služby a příspěvek na správu společných částí domu) prostřednictvím sporožirového účtu České spořitelny, a.s., bude mu přeplatek zaslán na tento účet,
2) pokud uživatel jednotky hradí vyjmenované měsíční úhrady z jiného běžného účtu, než je sporožirový účet a chce zaslat přeplatek na tento běžný účet nebo jakýkoliv jiný běžný účet, může o zaslání přeplatku požádat písemně, nebo elektronickou poštou, a to do 11.5.2020 (původní žádosti podané v minulosti budou akceptovány),
3) všem ostatním uživatelům, kteří provádějí úhradu předmětných měsíčních úhrad jiným způsobem a nepožádají o zúčtování přeplatku prostřednictvím běžného účtu ve stanoveném termínu, budou přeplatky zaslány poštovními poukázkami.
Žádosti o zaslání přeplatků na běžný účet lze podat v podatelně družstva (v sídle SBD Havířov na adrese Hornosušská 1041/2, Prostřední Suchá, 735 64 Havířov – přízemí č. kanceláře 115), zaslat poštou na adresu družstva nebo elektronicky na e-mailovou adresu:info@sbdhavirov.cz.
Vyhledávání
Nejnovější články
- VŘ výzva č. 00012/2021 – Oprava nájemního bytu včetně bytového jádra na ul. Zvonková 1, č.bytu 4 , Havířov, Šumbark
- VŘ výzva č. 00011/2021 – Oprava nájemního bytu včetně bytového jádra na ul. 17.listopadu 27a, č.bytu 9 , Havířov, město
- VŘ výzva č. 00010/2021 – Soutěž o uzavření rámcové smlouvy
- VŘ výzva č. 00009/2021 – Soutěž o uzavření rámcové smlouvy
- VŘ výzva č. 00008/2021 – Soutěž o uzavření rámcové smlouvy